Vi söker en Utbildningssamordnare kombinerat med innesälj
Ring Säkra Utbildningar
Ring Säkra Utbildningar
X

Har du frågor om oss?

Fyll i ditt nummer så ringer vi upp dig så fort som möjligt.

[wpforms id="508" title="false" description="false"]
Maila Säkra Utbildningar
X

Har du frågor om oss?

Skicka ett meddelande så hör vi av oss så fort som möjligt.

[wpforms id="509" title="false" description="false"]

Är du vår nya Utbildningssamordnare/innesäljare?

Om Eldupphör AB

Toppbild | Vi söker en utbildningssamordnare och innesäljare | Säkra Utbildningar

Vilka är vi?

Eldupphör AB levererar utbildningar, konsulttjänster och servicelösningar inom arbetsmiljö, brandskydd och säkerhet. Vi omsätter ca 13 MSEK och utgår ifrån vårt fina kontor på Valdemarsro, i närheten av Stora Bernstorps handelsområde. Våra utbildningar profileras även under vårt varumärke Säkra Utbildningar och varje dag arbetar vi med vår mission -”Vi gör tillvaron säker”. Genom att tillföra kunskap, verktyg, och praktisk tillämpning bidrar vi till en tryggare och bättre arbetsmiljö. Vi är en flexibel organisation som alltid står redo att tillgodose våra kunders önskemål. Vi är ett mål- och utvecklingsfokuserat team som bryr oss om varandra. Våra grundläggande värderingar:

  • Tillsammans
  • Hållbarhet
  • Engagemang
  • Utveckling

Eldupphör har korta beslutsvägar, ett agilt och inkluderande arbetssätt. En spännande och utvecklande resa framför sig. För mer information gå gärna in på vår hemsida www.eldupphor.se.

Om tjänsten

Vi söker nu vår nästa stjärna till vårt team. Tjänsten som utbildningssamordnare/innesälj, där vi jobbar 50% med att planera in våra utbildningar i vårt administrationssystem och har kontakt med våra utbildare. 50% av tjänsten är försäljning. Att ta emot förfrågningar, stämma av kunders behov och ta fram kostnadsförslag. Ha kontakt med befintliga kunder såväl som att ta kontakt med nya.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Meriterande
  • Innesäljare – erfarenhet efterfrågas

Utbildning

Krav
  • Gymnasial utbildning

Språk

Krav
  • Svenska
  • Engelska

Är du den vi söker?

För att lyckas i rollen så behöver du gilla att ha ett varierat arbete. Att kunna strukturera upp din vardag på ett effektivt sätt och vara måldriven inom försäljning. Du bör ha relativt enkelt för att lära dig nya systemverktyg och du har grundläggande kunskaper i Office-paketet. Du delar våra värderingar och vill bidra till vår gemensamma resa. Vi värderar din person och inställning mer än ett fint CV.

Meriterande kunskaper och erfarenheter

  • Tidigare arbete med försäljning
  • Tidigare arbete med planering, koordinering

Tjänsten är på 100%.

Tillsvidareanställning inleds med en provanställning om 6 månader.

Fast månadslön + provision, friskvårdsbidrag, SEB Trygg, pension mm.

Vänligen bifoga CV samt ett personligt brev till Lenny Lundell, [email protected]. Ytterligare frågor kring tjänsten besvaras på 010-173 50 34.

Ser fram emot din ansökan senast den 12:e aug 2024.